evde hem yas vardı hem sevinç

insan eşyaları için üzülürmü ben üzülüyorum hem garip bir sevinç aynı orantıdada üzüntü yaşıyorum.biz evlendiğimiz zamanlarda lcd tv ler cep yakıyordu ekonomik düşünmek zorunda olan biz klasik 70 ekran tv almıştık ama ben çok sevmiştim televizyonumu çünkü bana ait olan ilk tvdi vede çok şıktı gel zaman git zaman aradan 3,5 yıl geçti ve benim tv eskimeye başladı nasıl eskidi ne zaman tüpü bittimeye yüz tuttu anlamadım oysa annem kendi televizyonunu 10 sene kullanmamıştıydı benmi kullanmayı bilmiyorum yoksa zamane ürünleri dayanıksızmı karar vermiş durumda değilim.
yaza doğru almak istiyordum yeni bir tv almayı. Hep diyorum ya ben gönülden ne istersem bir şekilde gerçek oluyor.canım babacığım hem kendine hem bize yeni bir tv aldı.Babam gönlü çok geniş dünya iyisi bir adamdır babam olduğu için değil gerçekten öyle tamam biraz aksi ve huysuzdur ama özünde kocaman yüreklidir. benim evliliğim döneminde her ailede olabilecek maddi sıkıntıları vardı bu yüzden bana gönlünce istediği gibi bir düğün yapamadı ve burukluğu hep yaşadı şimdi ise o günleri fazlası ile talafi ediyor kendine bişey alsa hemen banada alıyor bir dediğimi iki etmiyor ne kadar dua etsem ne kadar şükretsem azdır ailem için iyi varlar rabbim acılarını göstermesin.
Çok sevdim yeni tv'yi hemen salonun baş köşesine yer açtık yerleştirdik düzen kurduk bizim eski 70 ekran boynu bükük odasında kala kaldı oysa her akşam alışıktı karşısına geçip dünyayı seyretmemize içim bir garip oldu oracıkta kalmasına hem planlar yaptım nasıl olsa eskidi tüpüde bitmek üzere yaza evden çıkaralım bunu diye atmaya kıyabilirmiyim bilmiyorum :(
ikisininde resmi yok çünkü kararsızlık konusunda ünsalmış olan ben evi alt üstmeme rağmen bir türlü içime sinmedi yeride şeklide tabi ben bu kararsızlıklar içindeyken en çok üzüldüğüm canım oluyor onu araya çek bunu buraya çek dememden gına geldi son şeklide beğenmedim ama söyleyemedim :) sabah söyledim biliyordum ki dedi  bakalım tüm bu kararsızlıklar içinde kendine nerde yer bulacak

2 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

İyi günlerinizde kullanın.Aynı zamanlarda geçiş yapmış lcd ye biz beş yıl oldu evleneli dediğin gibi o zamanlar çok pahalıydı ben de kıyamamıştım.
Şimdi daha uygun oldu.
Babaların yüreği geniştir ellerinde olsa dünyayı verirler evlatlarına bilirim.Allah onları başımızdan eksik etmesin.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

aynı şeyler banada oluyor çünkü benim malım kiymetli kaybolsa bozulsa acayip üzülüyorum.yeni tv hayırlı olsun :)