Makyaj melzemelerim !!!

Üniversite yıllarımda makyaj yapmadan dışarı çıkmazdım makyaj yapmayım kendimi çirkin, bakımsız hissederdim.Eşim tabi o zaman sevgilimdi ayrı şehirlerde olduğumuzdan benden yan yana gelenedek makyaj yapmamı istemişti bende kırmamıştım canımı
O gece ojelerimi,rujlarımı neyim varsa hepsini yurtta arkadaşlarıma dağıtmıştım.O gecenin üstünden yaklaşık 7 yıl geçti hala evimde makyaj malzemesi yok.
Gözlerimden ameliyat olduğum için rimel göz kalemi kullanamıyorum sürsem bile belli bir saat geçince kaşıntı oluyor o yüzden çok özel bir an olmadığı sürece kullanmıyorum.O anlarda da yardımcım kız kardeşim :)
Parfüm yıllarca kullanamadım kokusu midemi bulandırıyordu çok hafif kokulardan az etkilendiğim için ara ara kullanıyorum sürekli kullanamıyorum
Makyajla alakası yok ama tırnak uzatamam.Uzun tırnaklardan nefret ederim ve hiç bir zaman uzun tırnaklarım olmadı
Sevgili essu bu konuda beni mimlemiş pek iç açıcı bir durum değil ama cevap vermek istedim.Bendende cevaplamak isteyen herkese gitsin özellikle de ülküye :)
bir parfüm ve bir dudak kremi benim hazine bunlardan ibaret ve resimde yok ama krem çoğu bayanda olduğu gibi bende de olmazsa olmaz

16 yorum:

Ülkü dedi ki...

De get :))) ben sanki makyaj yapıyorumda :) ay deli ya özellikle mimlemiş bir de :)

Şerife dedi ki...

ben anlamam özellikle cevap bekliyorum :))

Ülkü dedi ki...

Ay anlatamadığımı biliyordum zaten :P

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

:)))))))

ASLI dedi ki...

:)) Kavga cikmi$ burda ben kacayim :)

İkiz Annesi dedi ki...

Ülküm kaçma bakayım Şerife söylediğine göre var demek ki acil mim bekliyorum blogunda :))

Ülkü dedi ki...

Dün ben evde ne var ne yoksa hepsini çöpe attım tamam mı yok malzeme falan heh şimdi ne etceniz :))

essu dedi ki...

canım teşekkür ederim :) cok gecmis olsun önemli olan dogal güzellik ♥ parfümünü begendim :) cok dogalsın :P bende tırnaklarımı uzatamam belki ayda bir oje sürerim belki yılda bir :)

essu dedi ki...

hahha ülkücüme yazık oldu benim yüzümden :P

Ülkü dedi ki...

Doğru ya senin başının altından çıktı görürsün sen :))

marifet ellerimizde dedi ki...

canım bunlar zaten vazgecfılmezler:)bu arada kuzunun ben allahla konustum yazısına bayıldımmmm....maşallahhh

Ebru dedi ki...

Burada hep doğal hatunlar toplanmış:) Bu parfümün kokusu çok hoş bir ara kullanmıştım.

Şerife dedi ki...

AsLI : kavgamız iki gündür devam ediyor çöpe attım hepsini deyip kurtuldu :)

Aylin desteğin için teşekkürler hala bekliyorum mimi :)


Essu:asıl ben teşekkür ederim benide düşündüğün için

marifet ellerimizde :vazgeçilmez olmasalar onlarıda kullanmam


Nehir İda :tahminlerime göre sende çok doğalsın ebru

tubitos dedi ki...

en öz seninki olmuş canım. ben de üni.deyken makyajsız fönsüz hayatta dışarı çıkmazdım şimdi o kadar katı değilim bu konuda..

Ülkü dedi ki...

Evet hepsini çöpe attım yıllanıp kurtlanmasınlar diye :)) ama yeni alicim sırf bu mim için başa gelen çekilir :P

feyza dedi ki...

ne güzel makyajla güzelliği bir tutmuyorsunuz cok hosuma gitti bende hic makyaj yapmam ve sizin gibi düsünüyorum makyaj eksiklik degildir