on parmağında on marifet



Efem çok beceriklidir hiç bir işe yapamam demez elinden geldiğince gücü yettiğince yardım etmeye çalışır herkese hatta bir keresinde dayısı 70 ekran tv'yi efeye gösterip hadi dayıcığım getir televizyonu yerine koyalım dediğinde üşenmeden tamam diyip tv'ye sarılmıştıda sonra sadece kaplosunu taşıya bilmişti :)aşağıdaki resimler bizim eski ama unutlmaz olan arabımızın kartalımızın satılacak umudu ile iç dış temizliği yaplırken çekilmiş resimleri bu temizlikte yaklaşık 7-8 ay sonra satıldı.insanın böyle hevesli eli işe yatkın bir oğlunun olduğunu bilmesi muhteşem bir duygu sadece erkek işlerindemi başarılı benim paşam hayır tabiki her sofra kurulduğunda o sofrada mutlaka efeminde emeği vardır kah elinde emekle gelir kah su getirir toplanırkende kıyamaz anneanesine o zamanda yardım eder bazen yerleri gırgırlar hatta annem efeye özel gırgır almış ağustas böceği şeklinde :) annemle birlikte yerleri temizler abartmışlıklarıda yok değil geçen pazar odasına bir bardak ayran dökmüş benden habersiz bez bulup silmeye çalışmış ama ortalık fena halde batmış sadece ayranla kalsa iyi aynı gün farklı bir odaya meyvesuyu bir başka odayada çorba döktü :) tüm bunları yapmasının yegane sebebi ise bencilik ruhu herşeyi o tek başına yapmalı tek başına yemek yemeli tek başına duş almalı üstünü kendi giymeli tamam biliyorum çocuklara bunları alışkanık haline getirmek isteyen nice anneler var ama bizde durum baya ileri safhalarda yani bizim efe tam bir koç burcu

4 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Kuzucuk kıyamam ben ona döküyor ama temizlemek için de elinden geleni yapıyor:))
Fotoğraflarda çok yakışıklı paşam , büyümüşte küçülmüş maşallah:))

Adsız dedi ki...

ELİNDEN HER İŞ GELİYOR DEMEK Kİ EFENİN KİMSEYE EYVALLAH ETMİYECEK YARIN ÖBÜRGÜN.ERKEĞİN BYLESİ MAKBUL.ÇİVİ ÇAKAMAYAN ERKEKLER VAR...KÜÇÜKTEN YETİŞİYOR MAŞALLAH...

Şerife dedi ki...

büyümüşte küçülmüş kelimesi efe için biçilmiş kaftan bazen hatta çoğu zaman beni o kadar çok şaşırtıyor öyle ilginç cevaplar veriyorki şaşıp kalıyorum

Şerife dedi ki...

babasına benziyor oğluşum çok şükür evde ne konuda olursa olsun muslukmuş,derzmiş,elektrik işeleri hepsini yapar ama mesleğininde artısı var çünkü elektrik teknisyeni sadece uydu işlerinden anlamaz o işlerdede ben ustayım tek becere bildiğim konu :)