kuzucuğumu özlerken

oğluşum üsütmüş her çocuk gibi çok hasas ufacık şeylerden nasıl böylesine hasta oluyorlar anlamak mümkün değil sürekli burnu akıyor artık silinmesinden o kadar sıkılmış ki  burnuna peçete tıkamış anneanesi anlatıyor bak artık gelmeyecek diyormuş benim cin fikirli kuzum.gecen gece ikimizde hatta üçümüzde diyeyim  sonradan babasıda katıldı aramıza uyuyamadık efonun öksürmesinden.Bir türlü geçmedi nasıl öksürüyor arka arkaya hiç bişeycikte geçirmedi anne bana surup ver diyip durdu kuzucuk şurubu içtiği anda tüm hastalıkların geçeceğine inanıyor :) sabaha karşı giti illet öksürükte oda rahatladı bizde ama bu seferde işe gitme zamanı geldi erkenden düştük yollara gecenin yoruculuğundan efe anneanesine gidene kadar uyanmadı sesini duymak için annemi aradığımda uyuyordu gecenin acısını sabah 11 'e kadar uyuyarak çıkarmış
benim kuzucum hasta olmasın gül gibi hem soluyor hem bir bitkinleşiyor o zamanda kıyamıyor annesi o zaman işe gitmek daha bir çekilmez oluyor saatler geçmiyor gözünün önünde dönüp duruyor biliyorum emin ellerde biliyorum annem benden daha iyi bakıyor daha özenle daha üstüne titreyerek gelde bu deli gönle anlat
bugun günlerden cumartesi diğer günlere göre çalışmak daha zor daha sıkıcı hele birde şimdiki gibi hava güzelse. Efe telefonda anneanesine sorular sorup buna şahitlik edip yanlarında olamamak çok canımı yakıyor biliyorum bu günler geçecek ve o yaşayamadığımız her kayıp anın doya doya tadını çıkaracağız birlikte sinemaya gideceğiz alışveriş yapacağız top oynayacağız yemek yapacağız oyunlar oynuyacağız bisiklete bineceğiz hemde hiç kısıtlama olmadan hemde sadece pazar günleri değil tüm günler bizim olacak

2 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Çalışan anne çok zor Allah yardımcınız olsun.Kötü bir salgın var bizde hala kurtulamadık.İnşallah kısa zamanda atlatabilirsiniz geçmiş olsun.

Şerife dedi ki...

güzel dileklerin için teşekkür ederim.malesef hala devam ediyor inşallah tez zamanda tüm hastalar bizde içinde şifaya kavuşuruz