Rüya

Dün gece Esleme sımsıkı sarılıp göz yaşları içinde uykuya daldım.Canım kızım güzel perim bana küstü hemde ilk defa hemde çok uzun bana gelmek yerine anneme sımsıkı sarıldı nasıl canım yandı tarif edemem.Oysa ben onu korumaya çalışmıştım.Abisi ile oynadıkları baş örtü ile yüz kapatma oyunu yüzünden neredeyse nefes alamıyordu. O hali görünce panikle Efe'ye kızdım ve ben abisine kızdım diye minik perim de bana küstü.Bir çok şey teklif etttim barışmak için ama  kabul etmedi çocuk aklı işte kakaolu sütü duyunca dayanamadı barıştı belki bir çok şeyi unuttu bense çıkmadım işin içinden.Benim le uyuması için yanıma yatırdım bir yandan ağladım bir yandan konuştum binlerce kez özür diledim herşey için en güzel anlarına tanıklık etmediğim için sabah kahvaltılarını sadece 2 gün hazırlaya bildiğim için en tatlı uykularından uyandırıp işe gitmek zorunda olduğum için sonra sözler verdim anne kız birlikte alış verişle gidiceğiz sinemaya gideceğiz bir kafe'de belki saatlerce sohbet edeceğiz.
Ağlayarak daldığım uykumdan ağlayarak uyandım.Yazmaya elim gitmiyor  rüyamda bitanecik oğlumun aramızdan ayrıldığını gördüm.Bir anne için o an dünyanın sonu ama dedim 20 gün sonra doğum günü çok heves ediyordu cimbomlu pastasını ben yapacaktım götürmeyin oğlumu diyorum beni dinlemiyorlar mart ayı olduğunu hatırlıyorum lapa lapa kar yağıyor her yer bembeyaz üşür götürmeyin diyorum henüz 7 yaşında götürmeyin diyorum beni yine dinlemiyorlar.Ertesi gün oluyor yaz günü oluyor birden her yer sıcaktan kavruluyor ben yine deli divane sıcakta duramaz diye yine kendimden geçiyorum. Hıçkırıklarla uyandım baktım ki ikisi de mışıl mışıl uyuyor kocaman derinden  bir nefes aldım ve bugüne yaşatan rabbim şükürler ettim.
Çok şükür ki rüyaydı yoksa kaldırılacak bir yük değil .Rabbim herkesin evladını bağışlasın.Huzurlu mutlu günlerini göstersin.

1 yorum:

coskunsel dedi ki...

Amin..Gerçekten yaşamıssın gibi olmuş.Rabbim ağır imtihanlar yüklemesin.Feci:(