nolur hiç ayrılmayalım

Hiç bitmesini istemediğim hafta sonları bir çırpıda bitiveriyor. Dün günün yorgunluğunu ben kitap okuyarak atarken Eslem'de biberonla yanıma kendi kıvrılarak attı.Sıcaklığını kokusunu hisseder hissetmez içim cız etti ertesi gün yani bugün kollarımda olmayacaktı.Gözlerim doldu sonunda kendimi tutamadım sessiz sessiz ağlamaya başladım canım kızım elma yanağım hissetti hemen sıkıca sarıldı yeden ağlıyorsun anne deyince mutluluktan dedim yanımda olduğun için kızım olduğun için hep birlikte nice güzel günler göreceğimiz için dedim göz yaşlarımı pamuk elleri ile sildi şeker dudakları ile yanaklarımı kuruttu.
Korkuyorum yaşadığım mutluluktan bir sebebten ellerimin arasından kayıp gitmesinden 
Bolca dua ediyorum bu masalın erkenden bitmemesi için ve ailemi herşeyden öte çok seviyourm.




Hiç ayrılmayalım canımın özü bitanecik kızım rabbim büyüme anını görmeyi nasip eylesin.Gamzen hep belli olsun elma yanağım sana bakmaya seni öpmeye  seninle bıcı bıcı yaptırmayı masada kahvaltı hazırlamayı yumurta pişirmeyi masal anlatmayı dans etmeyi şarkı söylemeyi çok seviyorum.Hayatımın  ışığı gönlümün yegane prensesi annen seni çoooooook seviyor

1 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

hafta sonları hiç bitmesin....