Hassas oğlan

Anne kelimesi ne kadar yoğun duygular barındırıyor içinde akıl almaz fedakarlık akıl almaz bir sevgi
Seviyorum anneliği bazen iki çocuk arasında kalsam da bazen yorulsam da mutlu özel hissettirdiği zamanlar çok fazla. Her gece bıcır bıcır olan zorla uyuttuğum Efe dün gece çok durgun gecenin karanlığına çok sessizdi.Kendisine seslendiğimde fark ettim ki içli içli kendi kendine ağlıyordu şaşıp kaldım yatmadan önce hiç bir sorun yokken beş dakika içinde ağlamasına.İstersen birlikte yatabiliriz dedim ağladığını anladığımı fark ettirmeden koşup geldi yanıma boynuma sarılıp daha da çok ağlamaya başladı.Sebebini sordum ılık ılık  göz yaşları yanağımı ıslatırken.
Anne okul'da kendimi çok tuttum şimdide ağlamak istiyorum dedi.Okulda ne yaşadığını sordum.Öğretmeni bugün çok zor sorular sormasına rağmen  göz göze gelmelerine rağmen onu görmezden gelip hiç tahtaya çıkarmamış parmak kaldırışlarını görmezden gelmiş.Bu duruma çok içerlemiş.
Derslerde başarılı olduğunu benim bildiğim kadar öğretmeninde biliyor belki başka arkadaşlarına da şans vermek istemiştir dedim.Bir kere kaldırsa yeterdi anne ama kaldırmadı acaba beni sevmiyor diye sorduğunda şaşıp kaldım.Bu çocukların zihni nasıl çalışıyor böyle ve inandıkları bir konuda fikirlerini değiştirmek bir o kadar zor.
Matematik sınavımdan 100 aldığını ve sınav kağıdına öğretmenin Aferin yazdığını hatırlattım sevmese böyle yazmazdı dedim.Biraz sakinledi aklına yattı yinede istersen öğretmeninle konuşabilirim dedim iyice rahatladı sonra birbirimize sımsıkı sarıldık üstesinden gelmeye çalıştık bu olayın.Okulda yaşadığı ilk üzücü olay bu olay tabi ona göre
Dilerim rabbim her daim başarısını artırır  hayal ettiği mutlu olabileceği yerlere gelir.Benim bile şaşıp kaldığımı matematik sorularını hiç düşünmeden çözen bazen farkına varmadan bana öğreten.Okuduğu hikayeleri çok güzel özetleyen yazısını okumak için üstün çaba harcadığım hayal gücü kuvvetli bitanecik yavrumu çok ama çok seviyorum  iyi ki ama iyi ki benim oğlum.


0 yorum: