Pazartesi

Sanırım çalıştığım süre içinde pazartesi günlerini hiç sevemiyeceğim.Her pazartesi olduğu gibi yine içim yanıyor üstümde bir hüzün kalbimde bir burukluk biliyorum herşey onların daha mutlu daha güzel bir yaşam sürmeleri için biliyorum bu süreç böyle ömür boyu sürmeyecek yinede bazen tahammül etmek zor oluyor.
Havalar soğuduğundan bu yana duşlarını ben aldırıyorum merkezi sistem olduğu için bizim evimiz annemin evine göre daha sıcak oluyor bu yüzden kuzucuklar üşümesin diye annemden devraldım bıcı bıcı işini.Dün Efe'yi yıkarken 7 yaşına basmasına az kaldığını düşündüm sonra geçen zamanın çok hızlı olduğundan hayıflanırken daha kaç yıl daha ona duş aldırabileceğimi düşündüm şu yıkadığım zaman kadar olmayacağı kesin oysa 7 yılın sonunda arkada dönüp baktığımda 7 ay gibi hatta 7 gün
Efe'ye bişey demedim ama o keyifli keyfili köpüklerle oynarken benim gözümde ki barajlar anında doldu taştı.
Birde cimcimem var 2,5 yılda ömrümün ortasına yerleşen küçük prensesim.Biraz şımarık biraz bilmiş ama ne olursa olsun sevgisi sonsuz.Elbise giydirdiğim gün botlarını giydiremiyorum bot pantolonla güzel oluyormuş elbisenin altına ayakkabı giyilirmiş giydide :)
Dün bahçede maç yaptılar abisiyle,Efe Omo reklamlarına taş çıkarır vaziyette oyun oynarken eşortmanı yeşilin her tonuna büründü büyük ihtimal o lekeler Omo kullanmama rağmen çıkmayacak :) Eslem çorabına yaprak değse üzülür durumdaydı bi ara düştü çorabı kirlendi öyle derin bir üzüntü yaşadı ki gülmemek elde değildi
İkisini de ben doğurdum ikisini de hayata ben hazırlıyorum biri çok titiz biri titizlikten hiç nasibini almamış ama ikisi de ömre bedel.Rabbim güzel kaderler yazsın alınlarına kazalardan belalardan korusun hep mutlu olsunlar hem yan yana el ela olsun ve birbirlerini hep sevsinler



0 yorum: