1-p'nin yıldızı

Bir anne ne kadar mutlu olabilir bir yazıyı kaç kez okuyup duygu patlaması yaşaya bilir ki.Eğer bana sorulacak olursa milyonlarca defa. Çok sıradan bir gün olan dün akşam bitanecik paşamın başarıları ile benim için şölene dönüştü canım oğlum okumaya geçti artık her gördüğü yazıyı okur vaziyette ve öyle istekli öyle heyecanlı ki ona bakıp bakıp şükrediyorum gözlerimin içine anlamsız tarifsiz duygular yerleşiyor gözlerim dayanamadığı noktada göz yaşlarım imdadıma yetişiyor
Efe sınıfta okumaya geçen 2. öğrenci olma başarısını gösterdi ve öğretmeni güzel bir jestle teşekkür belgesi ve hikaye kitabı hediye etti üstelik hikaye kitabının başına öyle güzel sözler yazmış ki duygulanmamak elde değil
Bir çok konuda şanslı olduğum gibi paşamın öğretmeni konusunda da çok ama çok şanslıyım oğlumla ilgilendiği için başarılarını ön plana çıkarıp parlattığı için çok teşekkür ediyorum kendisine ve her zaman duacı olacağım
Bir anne olarak bu duyguyu yaşamak paha biçilemez.Efe 2. olduğu için üzgün keşke birinci olsaydım diyor  Efe'yede söyledim önemli olan okumaya geçmesi sınıfta en son o geçmiş olsaydı bile yine aynı şekilde sevinirdim paşam sözlerime inanamadı çok şaşırdı ama gerçek bu önemli olan başarması ne kadar sürede başardığının ne önemi var ki
Dilerim okul hayatı bu şekilde başarılarla devam eder dilerim daha fazla oğluşuma vakit ayırma şansım olur dilerim hep ama hep güzel günlerini görmek nasip olur
Bu günleri gösteren rabbime şükürler olsun


3 yorum:

GeCe dedi ki...

Masallah efeye başarıları daim olsun diyeceğim ama illa ki en iyi olmak zorunda değil elbet keyif alarak öğrenme hevesiyle dolu olarak geçsin okul hayatı

Şerife dedi ki...

amin amin hemde kocaman amin

Ayla dedi ki...

Maşallah Efeye. Başarıları, mutlulukları daim olur inşallah...