Kitap fuarı hatırası

Bu pazar hayatımın en güzel günlerinden biriydi günümü güzelleştiren Tüyap kitap fuarıydı  biraz zahmetli oldu ulaşmak İstanbul trafiğinde ama değdi öyle büyülendim öyle etkilendim ki tarifi yok.
Birde üstünü sevdiğim yazarın yeni çıkan kitabını kendi imzası ile almak ap ayrı bir heyecandı.
Yaklaşık bir saatten fazla bekledim ama hiç sıkılmadım çünkü bir çok insanın benimle aynı görüşte olması kendi aralarındaki  kitap hakkında mini sohbetlerine şahit olmak baya eğlenceliydi
Sıra bana geldiğinde sevincim daha da arttı ve benim için en ama en özel an sevgili Asude'nin ben söylemeden ismimi söylemesiydi verdiği değer bende kat kat yerini buldu
Hazır fuara gelmişken aklımda ki 2 kitabı daha aldım aynı yayın evinin kitapları olunca aldıklarım başka bir kitap daha önerdiler ve bende büyük bir sevinçle bir  gün önce o kitabın çekilişle bana çıktığını söyleyince çok şanslı olduğumu söylediler sanırım öyleyim
Efe'nin yanımda olmasını çok istedim görsün istedim binlerce kitabı bir arada  kazınsın aklının bir köşesine ve sevsin kitap okumayı hemde çok sevsin

0 yorum: