uçan balık

Dün geçte olsa sözümü tutmak için Efe paşayı havuza götürmek için eve gittik arabının sesini duyunca nasıl heyecanladıysa ''babam geldi''çığlıkları dışarı net bir şekilde duyuluyordu.Keyifle kuruldu ön koltuğa bozmak istemedim neşesini arka koltuğuda ben geçtim iyi ki geçmiş aynandan gülümserken ki bakışlarını gördüm
sanki dünyalar onun nasıl mutlu yol boyu böyle gülümsedi bende izledim.Çocuklara gülmek yakışıyor hep gülmeli gül yüzleri ama dünyada buna fırsat vermeyen bir sürü cani var rabbim ıslah etsin onları
İzlediğim en güzel filmdi sanki onu izlemek kahkası işitmek ömürlere bedeldi
bu yıl ilk izleyişimdi geçen yıla göre baya bir ilerlemiş dalıyor kulaç atıyor ters yüzüyor bazenden nefes nefese kalıp korkuyor
kendince stilleri varmış mesela bu köpekbalığı atlayışıymış  :)

1 yorum:

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Efe sizin oğlunuz, biriciğiniz benim belki fikir beyan etmem doğru değil ama yazmadan da geçemedim.12 yaşından küçük çocukları ön koltuğa oturtmak çok ama çok tehlikeli.Ufacık bir çarpmada hava yastıkları açılabiliyor.Hava yastığının açılması demek önde oturan çocuk için felakettir allah korusun.Hava yastığı olmasa da bir çok nedenden dolayı ön koltuk tehlikelidir.Evlatlarınıza ne kadar düşkün olduğunuzu bildiğim için anlayışınıza güvenerek bu yorumu yazdım :(