pavarotti: efe

tanıyan tanır benim paşanın sesi maşallah yaşıtlarından biraz kalın e haliylede şarkı söylediği zaman ünlü tenor pavarotti gibi sesi çıkıyor.Hep dua etmişimdir efemin müzikle yada dansla ilgilenmesi konusunda çok şükür ki
dans etmeyide şarkı söylemeyide çok seviyor hatta ilginç ama çoğu şarkıyı ezbere biliyor bunlara örnek verecek olursan müslüm gürses sigara teyzesi sayesinde ezbere biliyor çünkü çok dinliyormuş evde Bende mustafa ceceli eksik yine benden bertug  cemil ne hain çıktın hüseyin  acayip hayvanlar anlaşılacağı gibi repertuar çok geniş :) ben mi abartıyorum bilmiyorum ama bu yaşta bu şarkıları ezbere bilmesi çok ilginç geliyor  birde şarkıları kendi dilinde söylemesi yokmu bayılıyorum işte o an
artık biliyorum ki ezberi güçlü bir oğlum var gerçi ben ezberinin güçlü olduğuna çok şahitlik ettim mesela gittiğimiz bir yeri bir yolu asla unutmaz ama şarkı kısmı beni baya bir şaşırttı
dilerim bir estürmanı çalabilir enerjisini sevincini üzüntüsünü atabileceği anlatabileceği herhangibi bir müzik aleti tabi annesinin gönlü yeni türkü konserinden sonra grubun üflemeli çalgılardaki üyesi serdar barçımdan sonra saksafon oldu ama yinede kendi bilir :)

0 yorum: