iyi ki gönlümü dinlemişim

bu pazar  sonu eve kapanıp temizlik yapmadığım için hiç pişman değilim.her ne kadar bu akşam eve gittiğimde ütülenecek bir çok çamaşır beni beklesede.Bütün gün ayakta durup bacaklarım tutmaz hale gelene kadar gezmiş olmama rağmen hiç yorulmadım çünkü çok eğleneceliydi çünkü tüm sevdiklerim yanımdaydı zaten efemin olduğu hangi ortam eğlenceli olmaz ki
oğlumun büyüdüğüne dün tanıklık ettim normalde efeyle magzaya girmek ölümken dün kuzucuk uslu uslu annesini takip etti bimiyorum belki bunda kendisine kıyafet alınmanında payı vardır. öyle çok sevdiki yeni cicilerini anne bunları kirletmeyeyim doğum günümde giyerim tamam mı dedi büyüdükçe sanki daha bir tatlanıyor benim ballı lokmam
doğum günü diyor çünkü ben ona o kadar çok bahsettim ki doğum gününden neler yapacağımızdan şimdi nerdeyse her sabah bugun doğum günüm mü diye soruyor bende hep az kaldı tatlım o muhteşem güne az kaldı diyorum.
öncelerden kitapcılarda saatlerce kalabilirdim halada öyle öyle çok seviyorum ki kitapları bakmak bile bana yetiyor ama ilgi alanlarım değişti önceden sadece kendim için bakarken artık efemide katıyorum kitapcılarda hiç uğramadığım çocuk kitapları bölümden kendime ayırdığım zamandan daha çok kalıyorum dün paşaya 3 kitap aldım ben konularınıda kapak resimlerinide çok beğendim dilerim efemde annesi okuyunca sever :)

dün bu postu yazmıştım ama yayınlamak nasip olmamıştı
Akşam eve gittiğimde efe hemen beni kıyafetlerinin olduğu odaya götürüp anne cicilerimi giyelim mi dedi giyinmek için beni beklemiş kuzum hemen bir çırpıda giydirdik nasıl sevdi nasıl beğendi anlatamam ilk defa bir kıyafete bu kadar çok değer verdi sonra bende ayna istedi uzun uzun kendine baktı sonra saçlarına şekil vermeye başladı sanki 3 yaşında bir çocuk değilde 18 yaşında delikanlı gibi davranması öyle çok hoşuma gittiki o dakikalarca aynaya baktı bende ona :)
anneannelerdeki bu maceradan sonra evimize geldik  hani üstte bahsettiğim kitaplar varya onlardan efem hippo ile tippoyu seçti aslında kitap efeye uygun değil 7 yaş ve üstü diyor ama ben kitapcıda şöyle bir göz gezdirince yararlı olacağını düşündüm ve ondan önce okuyup anlayacağı dilde okudum öyle çok hoşuna gittiki hikaye  hiç sıkılmadan yanımda pür dikkat dinledi konusuna gelince
hikayemizin kahramanı Ali  bir gün ellerini yıkamayı ihmal eder ve o gün yaşadığı korkunç macerayı eğlenceli bir dille anlatılır.Hippo ile Tippo hayatına girmek için haklı bir sebep bulmuştu. Hippo ile Tippo kim mi? Uzaktan da olsa tanırsınız onları. Temizlik kurallarına uymayan çocuklara merhaba deyip onların hasta olmasına sebep olan iki mikrop...
Akşam efe uyuması için yatağına yatırdığımda anne ben Ali gibi değilim elllerimi yıkayacağım yücümü yıkayacağım ondan sonra uyuyacağım dedi hemen yataktan fırladığımızla banyoya koştuk bi güzel temizlendi sonrada mışıl mışıl uyudu prensim

2 yorum:

tülay dedi ki...

eğlenmene çok sevindim dostum.

Şerife dedi ki...

sen nerden çıktın şimdi :)