sonunda yapılandırdık

evim evim güzel evime 7 ay önce kavuştum her metre karesini ayrı seviyorum benimya daha doğrusu bizim ya çok kıymetli benim için.biraz birikinti birazda banka kredisi ile kavuştuk 113 taksidimiz varki yapılandırmayı öğrendik ödediğimiz tutar çok az miktar artacak ve 18 ay inecekti tüm belgelerimiz hazır sadece 2. kefilin ssk bildirgesi lazımdı günlerce bekledim firmadıki muhasebeci bayanın faks çekmesini çektim gelmedimi ile başlayan laflar ayyyyyy ben unutumla devam etti ve son güne geldik umudu kestik eşimle olmayacak galiba dedik ki aklıma Tülaycım geldi benim en eski arkadaşlarımdan biri tek telefonum yetti hemen evraklarını bana mail attı bir koşuşturmaca bankaya yetişti eşim ama son gün olduğu için bizide istiyorlar imza için kefillerde bulunmak zorundaymış ben 1. kefil tülay 2. kefil  saat 16:00 önce postanden ssk dökümü görmek için şifre alıcaz sonra bankaya gidicez öyle hızlı geliştiki olaylar koşa koşa postahaneye gittik ordan bankaya geçtik ama bu arada saat oldu 18:00 bir sürü yazı imza onay sanki ev kredisini ilk  aldığımız gün bu kadar yorulmamış ben bu kadar heycanlanmamıştım.tüm işlemlerden sonra saat 19:00 gibi işimiz bitti ve muradıma erdim borcumuz 95 aya düştü dilerim ödemeside kolay olur vede canım arkadaşıma ne kadar teşekkür etsem az çünkü bu  zamanda bir sözünle tamam diyen ve karşılığında menfati beklemeyen birini bulmak çok zor

4 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun canım.Çok sevindim yazının sonunu okuyunca ortalarına doğru eyvah demiştim.
Allah güle güle oturmanızı,kolaylıkla ödemenizi nasip etsin.
Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Ohh şükür halledebilmişsiniz.Biran zaman yetmeyecek sandım ama yetmiş ve süper olmuş.Güle güle oturum hep ağzınızın tadı bal tadında olur ve güzel anılar kazırsınız duvarlarına...

Adsız dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun güle güle oturun huzurla inşallah.dediğin gibi eskiden söz senetti şimdi ıncık cıncık istiyorlar herkeste heleki bu devirde kefil olmaya yanaşmıyor.herkesin kredisinin olabileceği en az bir arkadaşı dostu vardır.

Şerife dedi ki...

ikiz annesi : bir an bende olmayacağını düşündüm ama kalbimiz temizmiş çok şükür oldu bu sayede bankaların 7 gibi geç saatlere kadar çalıştığını gördüm


içimizdeki karnaval :güzel dileklerin için çok teşekkür ederim inşallah 95 ay göz açıp kapayıncaya kadar çabuk geçer

çocukça yaşamak:gerçekten artık kimse kolay kolay kefil olmuyor bu süreçte çok yakınımız var sanıyorduk ama hepsini tek tek gördük iyi olanıda kötü olanıda kızmıyorum kimseye belki sorumluluk altına girmek istemediler ama bu işte sorumluluk yoktu çünkü zaten Allah korusun bir sıkıntı çıksa evimizi elden alırlar kefile gitmezler