ölüm

daha bu sabah düşündüm şimdi şuracıkta ölsem oğluma ne olur diye araba yol alırken ben cenazemi hayal ettim. anneme gelen kalabalığı görür gibi oldum en çok annem ağlardı dayanmazdı yüreği ya canım onunda içi yanardı benim 3 yaşındaki kuzum belki beni hatırlamazdı diye düşündüm sonra kendime kızdım neden hep efenin resmini çekiyorsun neden o karelerde sen yoksun diye
bugün suracıkta ölsem oğlumla canımla yan yana kaç resmimiz var diye düşümdüm çok az
ben bu dünceleri işyerimin kapısında bırakıp dünya işlerine daldım taki şu vakit olana kadar az önce eşimle görüştüm izmirdeki bir arkadaşımın kardeşinin vefat ettiğini söyledi öyle üzüldüm ki hala yüreğimde kocaman bir taş varcasına ağrı yapıyor duyduğum an ilk tepkim ama daha yeni doğum yapmıştı oldu çok yeni ne doğru düzgün süt verebilmişti nede yürüdüğünü görebilmişti bir anne için ne acı geride kalan evlat içinde
bu akşam kuzuma daha çok sarılıcam daha çok öpüceğim öpemiyeceğim sarılamıyacağım günler için

5 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Çok üzüldüm başınız sağolsun:(( Mekanı cennet olsun inşallah.
Gidene yazık ama ya kalanlar:(
Allah o bebeciğin yardımcısı olsun ne fena tanıyamadı anneciğini..
Hayat ,yarın ne olacağımız hiç belli değil.Dediğiniz gibi nefes aldığımız her an sıkı sıkı tutunmak gerek sevdiklerimize...

Adsız dedi ki...

allah rahmet eylesin çok zor bir durum allah yakınlarına sabır versin.kıyamam o minnacık kuzuya :((( insan ister istemez kendini koyuyor yerine allah göstermesin.bende bu aralar bol bol kızımın videosunu ve resmini çekiyorum belkide birlikt çekmek lazım.düğünümde annemle 1 tek kare fotorafım var oda takı esnasında ben evlendim 6 ay sonra annem öldü ve fotorafımımızın olmaması beni çoook üzdü elimde beraber çekilmiş hep eski fotolar eski anılar...

Şerife dedi ki...

ikiz annesi : en çok bebeğe üzüldüm annesi öldüğünde 2,5 aylıkmış ben bu acı habewri geç aldım şuan 4 aylık bebek bu dünyada ne kadar ömrü var bilinmez ama bir tarafı hep eksik olacak

Şerife dedi ki...

çocukça yaşamak :annenin yanında olmamasına çok üzüldüm bende şu saatten sonra oğlumla daha çok resmim olsun istiyorum çünkü bir tarafım korkuyor unutulmaktan bir tarafımda oğlumun keşke dememesi için bol bol çekinin her mutlu anınızda diyor
sevdiklerimizle doya doya mutlu sağlıklı huzurlu yaşayacağımız nice senelerimiz olur inşallah

Adsız dedi ki...

amin inşallah canım...