iyilik meleği


beni tanıyan herkes  thalianın ne kadar hayranı olduğumu bilir türkiyede çok tanınmasada azımsanmyacak kadar ünlü bir şarkıcı evimde albümleri dilimde tüm şarkıları yabancı dilim malesef olmasada kısmet olur  mu bilmem ama bir konser verse şarkıları bir kısım bile atlamada söyleyebilirim o derece hayranıyım sesine güzelliğine hayran olduğum kadar fikrine yaşam tarzına hayata bakış açısına her şeyine hayranım yabancı basında çıkan haberleri tercüme edip hakkında bilgi ediniyorum birde benim gibi hayran olup adına site açan kişilerin paylaştığı türkçe haberlerle hakkındaki bilgilerimi genişletiyorum yaşadığımız ülkelerin farklı olması vede saat farkının fazla olması sebebi ile radyo programını malesef dileyemiyorum :( bu sabah kendi resmi sitesinde paylaştığı resimleri görünce bir kez daha doğru kişiyi sevdiğimin  farkına vardım hayranları süpriz yapıp yayınına gitmiş ve gelen hepsi yürüme engelli yüzünde kocaman bir tebessümle karşılamış
umudum bir gün türkiyeye gelmesi canım nerde ne şekilde olursa olsun seni yanına götürürüm diye sözünü her seferinde veriyor ilk turnemde akdeniz ülkelerini katıcam dedi bir röportajında türkiyede dahildedi ama turne ne zaman olacak belli değil

0 yorum: