topla git hayallerini

şuan istanbulda inanılmaz güzel güneşli bir hava var malum ben iş yerimdeyim şimdi elimde fırsat olucaktı  oğluşumu alıp atardım kendimi sahile oğluşum koştıkca ben coşardım sonra bir sürü taş topardık irili ufaklı yarış yapardık denize karşı kim uzağa atacak diye muhtemelen efe açıktım derdi deniz kenarında yenilebilecek en güzel şeyi simiti alırdık nasıl iştahla yerdik kim bilir babası bol bol resmimizi çekerdi hani ben güzel anları yakalayamıyorum ya :) her çektiği resimde övünürdü ne göz var be heyt be diyerek efem resim çekilmeye başlayınca huysuzlanırdı her zamanki gibi
ama bunların hepsi hayal :( ben şuan raporlarla uğraşıyorum babası kültür merkezinde izleyiciler haşır neşirdir
kuzucuk anneanesinde kim bilir neler yapıyordur kısacası hayat bana topla git hayallerini diyor :)))

0 yorum: