Firarperest

seviyorum kitap okumayı her sayfasıda ayrı ayrı dünyalara yolculuk etmeyi.Kendimde en sevdiğim özelliğim
dilerim efemde annesi kadar kitap sever birisi olur okuduğum kitapları onun için çiziyor ve saklıyorum bir gün gelecek efemde okuduklarımı okuyacak o da annesi kadar etkilenecek umuduyla biliyorum biraz bencilce bir durum kim bilir kitap sever olacak annesinin okuduğu kitaplardan hiç mi hiç etkilenmiyecek yada ilgisini çekmeyecek olsun ben bunada razıyım hani ilk eğitim ailede verilirmişya oda koşuşturduğu evde oyunlar oynadığı uyuduğu büyüdüğü evde kitap kokuları ile büyürse emin benim kadar sever o zaman kitapları tıpki çocukken annemin kitapları cam kenarında okurken hayran hayran seyrettiğim ben gibi
son okuduğum kitap Elif Şafağın  Firarperest kitabı her kesimden her yaştan insanın kendinden yaşamından bir parça bulacağı naif bir kitap etkiyeyici ve sürükleyici sevmem aslında konu konu anlatılan bir biri ile alakası olmayan öykülerden oluşan kitapları ama bu kitapda isimler konumlar konular farklı olsada bir bağlama vardı gizliden gizliye öyle güzel anlatmış ki biz insanların sevinçlerini, huysuzluklarını, acılarını vede mutluluklarını köşe yazarlığı yaptığı gazetedeki yazılarından derleme aslında kendisini takip edenler varsa mutlaka aşinadır içindeki hikayalere eğer bir kez daha okumak isterseniz vede sevdiklerinize emanet burakmak isterseniz okunası bir kitap
Seviyorum Elif Şafağı erkek egemeni bir toplumda biz kadınları bu kadar güzel temsil ettiği için eselerinin sadece ülke çapında değil dünyanın çeşitli ülkelerinde takip edildiği için zekası için ufku için anne olduğu için umarım yeni çıkacak yada geçmişte yazdığı diğer kitaplarınıda okumak nasip olur

4 yorum:

eslemce dedi ki...

hmmm,emin diyildim okumak kosusunda ama canım istedi şimdi,hemen not alıyorum:):)

Şerife dedi ki...

ben suan senin önerdiğin bir kitaba başlamak üzereyim o bitince başlayacak olan uçurtma avcısıda senin tavsiyendi çok teşekkür ederim önerilerin için kölede hayal kırklığına uğramadığım için bunlarıda zevkle okuyacağım

renklendirhayati dedi ki...

bu aralar benimde elimde firarperest, parça parça olmasını sevmedim, aslında çok severim Elif Safağı, kitap bırakmayıda sevmiyorum bir şekilde bitireceğim.

Şerife dedi ki...

ben 3 gün içersinde bitirdim.konuları kendimle bağdaştırğım için mi bilmem çok akıcı ve çabuk bitti. özellikle uzaktan sevmek kısmı tamamen benim hayatımdan kesitti okudukca yok artık bu kadar tesadüf olamaz demiştim :)