efe=hayır

efe ile yaşıt çocuklarda durum nasıl bilmiyorum ama benim paşa 35 aylık olmak üzere ama son zamanlarda huysuz mu huysuz aksi mi aksi doktorlar bu dönem çocuklarında asiliğin normal olduğunu vurguluyorlar ama bizimki durumu baya bir abartmış durumdu dakikada sanırım en az 5 kere hayır ile başlayan bir eylemde bulunuyor
oğlum hadi yatma vakit
hayır uyumayacağım
efe sana masal anlatayım mı ?
hayır babam anlatacak
efe açıktın mı anneciğim ?
aç olsa bile hayır açıkmadım
efe bak annecim elindeki fırça ile yerler temizlenir boya fırçası ayrı duvarlara sürme tatlım
hayır sürücem. elinden  alıncada kıyametler kopuyor
efe oğlum bak çocuklar erken yatar anne baba yorgun uyu bitanem
hayır benim uykum yok uyumyacağım
çocuklar televizyona bakmaz bakmaz anneciğim
hayır hayır bakar
bu liste daha sayamayacağım bir çok hayırla devam eder gider umarım çabuk atlatırız bu dönemi

7 yorum:

Adsız dedi ki...

allah kolaylık versin :)

Şerife dedi ki...

amin :) biran önce normal insanlar gibi uyumak istiyorum

İkiz Annesi dedi ki...

Bu dönemlerinde çok normal canım sıkılma.Bizde de aynı durumlar var kendilerini ve görüşlerini kabul ettirmeye çalışıyorlar.Bunu da sadece bize karşı çıkarak yapabileceklerini sanıyorlar.2 yaş sendromunun bir üst basamağı.
Allah yardımcımız olsun,gün geçmiyor ki yeni bir şey çıkmasın:)
Sevgiler..

Şerife dedi ki...

bazan dayanamıyorum öyle anlamsız konularda inatlaşıyorki inşallah çabucak hemen geçer :(

İkiz Annesi dedi ki...

Çok iyi anlıyorum seni,inşallah:)

Unknown dedi ki...

offf , bu çocuklarla işimiz çok zor

Şerife dedi ki...

ben bir tanesi ile baş edemezken seni düşünmek bile istemiyorum dilerim okulda öğrencilerin yaşattıklarını evde yağız yapmaz :)